Sidor

fredag 9 november 2012

Referat HF SIF- KSK

Referatet från föregående omgång kommer lite sent men detta beror ej på att jag var irriterad över förlusten utan snarare på att jag inte haft tid att sitta framför dumburken och nördat mig pga en flytt som inte riktigt låg på agendan.

Men här kommer ett kort referat iallafall för er som ej befann er på plats.

Torsk....... Finns inte så mycket mer att säga förutom att resultatet speglar ej  matchbilden enligt mitt tycke.
Sifen är bra det kan man inte komma ifrån. Att förlora med den marginalen vi gör beror inte på att Sifen är så mycket bättre för dagen utan det är vi som slarvar i anfallet och har en hel del tekniska misstag som resulterar i ett mål i matchprotokollet direkt.
Vi var med i matchen första 15 minuterna sedan kom  svackan som bet sig fast den resterande delen av första halvleken och matchen. 

Om vi ska hitta något positivt i denna match så tycker jag att försvaret krigar enormt hårt för att inte siffrorna ska rinna iväg.

Det är bara att kamma till sig och komma igen till nästa match!

Så här skriver Sifen och det kan läsas här



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar