Sidor

lördag 20 oktober 2012

Förlusttrenden fortsätter!

Inför dagens drabbning mot Brännans If så kändes det som att vi skulle kunna vinna matchen och anledningen till detta påstående begrundar jag mest på hur träningarna sätt ut veckan som var.
Men så fel jag hade!
En handbolls match spelas inte i 30-40 minuter!
Sist jag kollade så var det 60 minuter.
Jag vill påstå att vi åter igen ger bort två poäng. Anfallsmässigt så kommer vi fram till avslut och gör mål.
Bakåt spelar vi bra i ca 30 till 40 minuter sedan tappar vi allt både framåt och bakåt. Man skulle kunna dela upp denna match i 4 perioder där vi blandar och ger men i det stora hela så tycker jag att vi har alldeles för hög procent på våra tekniska misstag framåt som resulterar i ett mål bakåt.
Detta var en match man skulle vunnit mot ett topplag som Brännan som ej kommer upp i sin rätta potential idag och tacka fan för det.
Hade vi mött ett bättre lag så hade vi  förlorat med minst 10 bollar om ens det räcker?
Man kan gnälla på mycket och jag ger mig själv ett stort jävla minus som inte ens kommer upp i nivå i målet.
Jag är världens sämsta förlorare och min analys är som sagt kanske inte världens bästa  men det är hur jag ser på det och jag hoppas att varje spelare i Ksk rannsakar sig själv

En utförligare analys uteblir då jag ej är på humör och med detta sagt så får det räcka för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar