Sidor

lördag 14 december 2013

Återuppstått från dom döda 2.0!

Vet inte hur många ggr man har använt denna rubrik den senaste tiden men något säger mig att det är alldeles för många ggr sedan uppstarten av denna eminenta blogg som man försöker hålla vid liv
 "ALL BY MYSELF"

Det har spelats en hel del matcher sen senaste inlägget och det har funnits en hel del önskemål som jag inte hunnit med att tillhandhålla er som följer denna blogg.
Men med ett välkommet serieuppehåll kommer jag samtidigt att kunna följa upp med en hel del nyheter här på bloggen då jag anser mig ha lite mer kött på benen för att kunna göra mig själv och bloggen tillfreds enligt mitt tycke och jag hoppas att jag inte tappat allt för många följeslagare därute!



Men för att återkomma till det största dilemmat så är det ju självklart matchreferaten som är det intressantaste just nu och då det gått ett tag sen sist så får ni hålla till godo då jag inte tänkt skriva ett monsterinlägg som visa andra bloggar runtomkring handbollsSverige tycker om att göra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar