Sidor

lördag 29 september 2012

Inför KSK- Täby HBK

Efter den bitterljuva förlusten i första omgången så är det åter dags för match och omgång 2.
Inför denna match så är det Täby HBK som gästar "Östatshallen" Ekhammar.

Täby HBK förlorade serieinledningen precis som vi. Men för Täby startar serien denna vecka då dom på förhand redan hade förlorat mot sin motståndare HF SIF i första omgången.
Täby HBK är unga och dock inte så erfarna i Division 2 kostymen men för oss gäller det att stå på tå och  jobba med snacket,fötter och armar då det kan komma skott när som helst. Spelar vi bara som föregående omgång så ska vi enligt min mening kunna vinna denna match utan större problem.  

* Disciplin i försvar/anfall och tålamod är nyckelorden idag!

Liverapporteringen uteblir nog med största sannolikhet denna omgång också då jag inte lyckats med att hitta en ersättare för mig. Detta är självklart inte kul men håll till godo,så ska jag se till att ni får reda på halvtids-och slutresultat. Med lite tur så kanske det slängs in en och annan kommentar på högerfältet.

Matchstart 15.45 Ekhammarshallen  Kungsängens SK - Täby HBK


Tänkte mig även på ett litet tips inför helgens omgång och hoppas på en toppplacering i Dövinkels tipsliga.

Enköping- SHK 31-24
BBK - Brännan 20-31
Strömnäs - Kroken 23-26
KSK - Täby 35-21
HF SIF - Jakan 34-23
Vassunda - AIK 31-25

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar